Waow, de must-have voor handelaars met veeleisende klanten
We trappen meteen een open deur in: consumenten zijn vandaag de dag een stuk veeleisender dan vroeger. Ze willen een positieve ervaring met jouw zaak, of ze sluiten je deur voor eens en altijd achter zich. Als ondernemer wordt het moeilijker om aan hun wensen te voldoen, en de negatieve feedback op Google en Facebook doet er ook geen goed aan.
Hoe kan jij die veeleisende consument toch een positieve ervaring bieden? Waow-CEO Jan Harboort deelt zijn inzichten.
Goede service? Een evidentie!
De meeste handelaars gaan ervan uit dat vriendelijkheid, een goede service en kwaliteit garant staan voor een goede business met trouwe klanten. Dat is jammer genoeg een mythe die we vandaag gaan doorprikken. Consumenten zijn tegenwoordig een heel stuk veeleisender dan enkel dat.
Jouw vriendelijkheid, kwaliteit en service zijn voor consumenten immers een evidentie geworden. Ze volstaan niet meer om een consument om te vormen tot een loyale klant. Loyaliteit vereist een investering van je zaak. Zo behoud je waar je als handelaar dag en nacht hard voor werkt.
“Investeren in loyaliteit is vergelijkbaar met sparen voor je pensioen”
- Jan Harboort, CEO van Waow.
Je kan investeren in loyaliteit vergelijken met sparen voor je pensioen: het is een absolute noodzaak en je moet er zo snel mogelijk aan beginnen. Daarom moet je op een slimme manier de loyaliteit van je klanten verhogen. Een oplossing als Waow helpt je hierbij.
Waow verhoogt de loyaliteit
Waow is in de eerste plaats een netwerk voor lokale handelaars en consumenten. Handelaars belonen hun klanten voor het lokaal en loyaal shoppen binnen ons netwerk. Zo zorgen we automatisch voor meer omzet, winkelbezoekers, inkomen en een versterkte lokale economie.
Benieuwd naar de details? Praat met één van onze experts.